Aby sme dosiahli výborný dizajnový a funkčný výsledok pri tvorbe web stránok využívame postupy a metódy vychádzajúce z moderných poznatkov systémov riadenia kvality a riadenia projektov v IT.
Proces tvorby prechádza fázami, ktoré zaručujú, že dielo bude spĺňať požiadavky či už zákazníka alebo ostatných zúčastnených strán a pri jeho tvorbe budú použité najnovšie znalosti a metódy v oblasti tvorby web stránok.
Na tvorbe Vášho webu sa podieľajú skúsení členovia nášho tímu s dlhoročnou praxou v oblasti tvorby web stránok, riadenia procesov, manažmentu a zákazníckej podpory.
Aktívne vstupujeme do procesu tvorby webov a sme ochotní poradiť.
Weby tvoríme s ohľadom na funkčnosť a už pri návrhu štruktúry zohľadňujeme umiestnenie modulov a funkcionality tak, aby sme dosahovali TOP pozície vo vyhľadávačoch.
Jednotlivé fázy tvorby web stránky:
Pozrite si info o fázach tvorby webu - kliknite na oblasť Vášho záujmu (jej nadpis).
Dôležité je hlavne naše prvé stretnutie/konzultácia, kde položíme základy našej dlhodobej spolupráce. Na stretnutí / pri konzultácii zákazníka komplexne oboznámime s ponukou našich služieb, informujeme ho o dostupnosti všetkých informácií na našom webe, kde nájde podrobný popis našich produktov a služieb (čo obsahujú) a ich cenách, ktoré máme stále zverejnené (na rozdiel od väčšiny našej konkurencie), informujeme ho podrobne o spôsobe práce na jeho projekte a spôsobe odsúhlasovania jednotlivých etáp / fáz pri tvorbe jeho webu (ústnom alebo e-mailovom odsúhlasovaní).
Odporúčame všetkým oboznámiť sa s jednotlivými fázami tvorby webu - pre zobrazenie podrobných informácií kliknite na každú zo 4 fáz tvorby webu a informácie sa rozbalia:
Na osobnom stretnutí so zákazníkom alebo prostredníctvom telefonického / skype rozhovoru zistíme:
"PREČO?" zákazník realizuje nový web, čo je zlé, nevyhovujúce, nedostatočné na terajšom stave,
"ČO?" chceme zmeniť a hlavne "ČO?" chceme dosiahnuť,
následne pristúpime k tomu "AKO?" to dosiahnuť.
Táto fáza je dôležitá, ovplyvňuje výsledok celého projektu, preto musí byť dôslená. Zameriavame sa na získanie maxima informácií aby sme správne vedeli nastaviť informačnú architektúru, použiť správne kľúčové slová týkajúce sa Vašich produktov a služieb, porovnáme Vás s konkurenciou a použijeme i dostupné štatistiky z odvetvia Vášho biznisu.
Na základe informácií zistených pri konzultácii o web projekte vieme následne spracovať komplexnú cenovú ponuku ( v prípade jednoduchých web projektov ju vieme stanoviť hneď počas diskusie o webe), časový harmonogram realizácie a postupnosťou krokov pre úspešnú realizáciu webu/e-shopu.
Personalizovanú cenovú ponuku na Váš web-projekt Vám následne zašleme e-mailom, platnosť cenovej ponuky je 30 dní od dňa jej vytvorenia a zahŕňa všetky podstatné informácie doplňujúce našu ponuku na web-stránke potrebné k slobodnému sa rozhodnutiu zákazníka o objednaní našich služieb a produktov.
Zameriavame sa na použiteľnosť a prehľadnosť webu, jednoduchosť ovládania v kombinácii s pekným dizajnom:
navrhneme informačnú architektúru webu, rozloženie prvkov, tok informácií a navigačné prvky webu,
vytvoríme a naprogramujeme grafickú šablónu stránky v súlade s predstavami zákazníka tak, aby bol si web získal svojich návštevníkov,
implementujeme šablónu stránky do redačného systému (CMS), predpripravíme web na napĺňanie obsahu, ktorý si zatiaľ môžete v kľude pripravovať.
Vytvorenie funkčného konceptu webu, ktorý namodeluje tok návštevníkov cez web v kombinácii s kvalitným grafickým dizajnom zvyšuje použiteľnosť webu, čo má vplyv na dosahovanie obchodných cieľov Vašej firmy a zvyšovanie počtu návštevníkov webu.
V tejto fáze nám zákazník ústne alebo e-mailom odsúhlasuje návrh dizajnu a funkčnej štruktúry webu alebo e-shopu. Bez odsúhlasenia dizajnu a funkčnej štruktúry zákazníkom (ústne alebo e-mailom) sa nepristupuje k ďalšej fáze, kde web dolaďujeme, napĺňame obsahom alebo vzorovými dátami (e-shop). Priebežne neustále komunikujeme so zákazníkom aby dielo spĺňalo jeho predstavy.
Zákazník má k dispozícii živú testovaciu verziu webu na našej doméne :
doladíme grafickú šablónu webu s redakčným systémom, naprogramujeme a poprepájame moduly webu,
redakčný systém (CMS) Joomla (ocenený mnohými cenami) sa vyznačuje intuitívnym ovládaním aj pre "neprogramátorov",
naplníme stránku obsahom, zohľadníme kľúčové slová a cieľovú skupinu zákazníkov firmy,
počas celej doby priebežne testujeme stránku - zameriavame sa na výkon, funkčnosť, bezpečnosť, zobrazovanie sa v prehliadačoch.
Redakčný systém na správu obsahu (CMS) umožňuje jednoducho, pohodlne a rýchlo pridávať, editovať a mazať články, položky menu, fotografie, tabuľky, formátovať text v príjemnom prostredí editora podobnom Wordu a Excelu a ešte mnoho iného. Nemusíte byť programátorom. :-) Obsluhu redakčného systému (CMS) zvládne každý, kto vie pracovať s kancelárskym softvérom, ktorý má vo svojom počítači. Redakčný systém je zdarma, neplatíte žiadne licenčné poplatky.
Po odsúhlasení diela (ústne alebo formou e-mailu) alebo uhradení ceny za dielo web inštalujeme dielo na webhosting a doménu zákazníka a spustíme ho do prevádzky (do 3 pracovných dní od obdržania platby). Web alebo e-shop sa považuje za otestovaný a odsúhlasený (nevyžaduje sa ústne alebo e-mailom odsúhlasiť dielo) i úhradou faktúry za dielo objednávateľom, nakoľko je to jasný a dostatočný prejav spokojnosti zákazníka s odovzdaným dielom, ktoré spĺňa všetky jeho požiadavky a je plne funkčné a zodpovedá všetkým požiadavkám zákazníka na dielo.
Dielo je odsúhlasované tak ako je ku dňu zaslania výzvy na odsúhlasenie (výzvu na odsúhlasenie zasielame e-mailom, klientom s ktorými opakovane spolupracujeme na ich weboch prípadne iba zavoláme, v prípade osobného stretnutia je dielo odúhlasované príp. i ústne a potvrdené uhradením faktúry za dielo) na našom vývojovom serveri ku ktorému má zákazník prístup počas celej 3) a 4) fázy tvorby webu k pripomienkovaniu a testovaniu. Následne po odsúhlasení alebo uhradení faktúry je z neho vytvorená 100% kópia, ktorú nainštalujeme na webhosting zákazníka a odladíme na konkrétny webhosting konkrétneho poskytovateľa webhostingových služieb, nakoľko každý má trochu iné technické požiadavky na nastavenie (nastavíme cesty k logovacím a dočasným súborom, k databáze, media adresáru, ...) a zároveň je dielo tak ako ho zákazník odsúhlasil uložené i formou záložnej 100% kópie u dodávateľa.
Odsúhlasením diela klient prehlasuje, že dielo bolo vytvorené v zmysle jeho požiadaviek na dielo a jeho pokynov, ktorými sa zhotoviteľ riadil počas celej tvorby diela. Objednávateľ diela zároveň prehlasuje a je si vedomý, že texty, grafické prvky, fotografie a ostatný obsah diela použitý na vytvorenie diela dodaný objednávateľom, alebo na základe požiadavky objednávateľa zhotoviteľom, zodpovedajú autorskému zákonu, neporušujú autorské práva tretích strán a boli do diela umiestnené na základe požiadavky objednávateľa diela. Za porušenie autorských práv po odsúhlasení diela a jeho zverejnení v online prostredí internetu, prípadným sankciám a náhradám za vzniknutú škodu zodpovedá objednávateľ diela s čím prevzatím diela súhlasí.
Zákazníci, ktorí majú uzatvorenú písomnú Zmluvu o dielo majú celý proces odsúhlasovania a odovzdania diela dohodnutý priamo v Zmluve o dielo a na odsúhlasovanie sa vzťahujú príslušné ustanovenia Zmluvy o dielo.
Na dielo sa vzťahujú v plnom rozsahu autorské práva zhotoviteľa. Zhotoviteľ udeľuje klientovi / objednávateľovi súhlas na použitie diela v neobmedzenom rozsahu a na dobu neurčitú. Táto licencia je udelená ako nevýhradná. Objednávateľ je oprávnený použiť dielo iba nasledovnými spôsobmi: a) verejným vystavením diela prostredníctvom siete internet, b) používaním diela objednávateľom na obchodné účely, na poskytovanie informácii a reklamu. Iné použite diela alebo časti diela je bez súhlasu zhotoviteľa zakázané.
spolupráca sa nekončí, ďalej zákazníkovi poskytujeme komplexnú starostliovosť o web a jeho prevádzku,
využívajte nástroje internetového marketingu - PPC reklamy, SEO alebo propagáciu na sociálnych sieťach,
weby oživujeme i interaktívnymi listovacími katalógmi, návštevníci webov obľubujú túto formu prezentácie produktov a služieb,
životný cyklus webu je na začiatku, priebežne Vám navrhneme marketingové a technické vylepšenia na zvýšenie výkonnosti.
Pre udržanie webu v čo najlepšej kondícii a bez nechceného zásahu hackerov odporúčame využívať služby zamerané na servis a prevádzku webov a ich ochranu. Vyberte si z pripravených balíkov SECURITY A SERVIS a my sa postaráme o pravidelný upgrade systému, komponentov a modulov. Na ich ochranu nasadíme webovo-aplikačný firewall (WAF) a Váš web budeme administrovať z pohľadu bezpečnosti.
Na udržanie a zvýšenie marketingového potenciálu webu využívajte služby INTERNETOVÉHO MARKETINGU
ČO BY VÁS EŠTE MOHLO ZÁUJÍMAŤ?