Najčastejšie majitelia web stránok zabúdajú na pravidelnú aktualizáciu obsahu na stránkach a ochranu dát a osobných údajov získaných cez registračné formuláre webu alebo e-shopu.
Neaktualizovaný obsah je pre návštevníkov web stránok jasným signálom na odchod. Dnes, keď je na internete nepreberné množstvo informácií rôznej kvality a aktuálnosti, návštevník ihneď zbadá, že stránka mu neposkytuje to čo hľadá. Taktiež i z pohľadu vyhľadávačov stránka stráca body za neaktualizovaný obsah.
Čo zahŕňa komplexná správa obsahu web stránky + grafické práce
Postaráme sa o aktualizácie obsahu Vašej web stránky, aby mala profesionálny vzhľad a bola magnetom pre návštevníkov. Iba niekoľko sekúnd rozhoduje o dobrom dojme pri návšteve na Vašej web stránke. Druhá šanca zväčša už neexistuje.
aktuálnosť informácií, cielenie obsahu na kľúčové slová - dôležité pre návštevníkov webu i vyhľadávače
profesionálny vzhľad stránok - formátovanie textov, odrážok, grafické spracovanie obrázkov, fotogalérií, ...
grafická úprava a rozloženie prvkov na stránke, jednoduchosť navigácie obsahom
relevantnosť a hodnota informácií - z pohľadu návštevníka
pravidelné pridávanie a aktualizácie obsahu web stránky
Pre zabezpečenie kvalitnej správy stránky a vytváranie profesionálneho vzhľadu článkov, kategórií i grafiky sme pripravili paušálne balíky na starostlivosť o Váš web pre jednotlivé veľkostné úrovne web stránok. Tak aby ste namali so správou webu skoro žiadnu starosť.
Služby správy obsahu stránky / e-shopu využívajú zákazníci, keď zveria aktualizácie obsahu na stránkach nám. My ich urobíme "na kľúč". Vždy a včas. Zároveň firmám priebežne radíme ako vylepšiť stránky.
Pozn. Službu správy obsahu webu poskytujeme prioritne zákazníkom, ktorým sme vytvorili web a správu obsahu následne zveria nám. Správu obsahu web-stránok, ktoré sme nevytvárali vzhľadom k neustále sa zväčšujúcemu portfóliu a zvýšenému dopytu po našich službách z časových / kapacitných dôvodov nerealizujeme.
- účtuje sa každá započatá hodina prác
- časový limit na reakciu na objednávku začína plynúť zaslaním objednávky (mailom) a dodaním kompletných podkladov k požadovaným úpravám zo strany klienta
- štandardná reakčná doba na začatie realizácie požadovaných prác u jednorázových objednávok je do 5 pracovných dní
- požiadavky na realizáciu prác do 24 hodín, prácu v noci, prácu cez víkend alebo sviatok +100% k základnej hodinovej sadzbe
- požiadavky na úpravu obsahu webu alebo programátorské práce realizujeme na web stránkach klientov, voči ktorým neevidujeme pohľadávky po lehote splatnosti
- vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku
- požiadavky na realizáciu prác do 24 hodín, prácu v noci, prácu cez víkend alebo sviatok +100% k základnej hodinovej sadzbe
úpravu existujúcich článkov, grafík, fotogalérií, ankiet a pod.
priadanie / mazanie položiek menu, článkov, kategórií, fotogalérií
vytváranie nových menu a prelinkovávanie s obsahom
zmenu rozloženia jednotlivých modulov na stránke, zmenu ich obsahu a grafiky
tvorbu formulárov pre e-maily
redizajn stránky
grafické práce - návrh grafík, bannerov, letákov (a ich použitie i mimo webu)
správu Facebook a Google+ stránok
správa email marketingu - vytváranie obsahu newsletteru do existujúcej šablóny
správa email marketingu - rozosielanie newsletteru
Mesačný kredit hodín je možné uplatniť vždy v konkrétnom kvartáli roku, t.j. je možné si nespotrebovaný kredit preniesť i do ďalšieho mesiaca/mesiacov a využiť ho v čase, keď vznikne požiadavka na aktualizáciu web stránky alebo zákazník potrebuje vytvoriť nejakú grafiku, leták a pod..
ČO BY VÁS EŠTE MOHLO ZÁUJÍMAŤ?